Gucci i farten igen..

Nu har mina kändis hundar varit i farten igen.. =)
De har blivit avmålade av den amerikanska konstnären L A Shepard . Och finns att få som skärbräda, plånbok, dörrmatta, axelremsväska, pläd, handduk, musmatta, putsduk, hängsmycke, nyckelring, bildekal, muggar av olika varianter, necessär, bagagebricka, solskydd eller kläder! Så vill just du ha min hund på tex din plånbok.. Gå in på
www.bamsesbollar.se klicka sedan vidare till "Jennys specialare".

Själv kommer jag att beställa det mesta. hi hi. Tänkte åka till Bibi idag (Guccis uppfödare) och hälsa på.
Underbar dag!

Hörs senare!


Gucci & Myra avmålade

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, jag tror också att det kommer många hundar. Jag har inte tränat Lime mycket. Jag friställer inte honom, utan håller honom när han står. Är rädd att han ska vägra gå eller stå i Hässleholm, eftersom det har hänt innan både när jag tränat honom och på utställning.

Tränar du Louis mycket?? :)



Kramar



2009-05-01 @ 20:58:24
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0