Uppdatering!

Ja, då var man nere i Halmstad igen. Hade verkligen super kul i Sthlm. Längtar dit igen! Får boka en återresa snart.
Veckan har varit full av jobb och i helgen jobbade jag också. Idag var jag, Anna, Rossi och Louis på ringträning.
Det gick bra! Alltid bra med extra träning.
På torsdag blir det sista gången för Allmänlydnadskursen och till helgen ska jag göra mitt examens prov till Rallyinstruktörsutbildningen. Så även denna lediga helg kommer vara fylld av det jag gillar mest i livet.
Mina älskade hundar!

Hoppas på att köpa en ny dator snart också... Man känner sig lagom efter när man inte har dator.



Gucci, Kajsa & Louis i Sthlm

Kommentarer
Postat av: Diana

Ingen aning om hur många anmälda chis, men det var många anmälda hundar så dem fick sätta in 2 domare till. Ska ställa på Bosjökloster, Sofiero, Malmö valp och kanske några mindre inoff i år.

2009-04-22 @ 13:06:09
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Maria

Tjenis!

Okej, bra att du kommer till Hässleholm, för du får hjälpa mig lite :P. Jag har aldrig ställt i juniorklass, så känner inte mig så säker. Jag ska bara ställa Lime. Vilka ska du ställa??



Kramar

2009-04-22 @ 19:07:09
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej :). Hur kommer det sig att du inte ska ställa Gucci i Hässleholm??

Tack, jättesnällt att du hjälper mig. Är lite nervös :P. Ja det är synd att vi inte bor närmare varandra. Halmstad ligger ju inte på samma väg som Hässleholm, så det blir nog inte att vi kommer förbi där... Fast vi ses iaf i Hässleholm! Ska bli kul :).



Ha en fin helg ni med! ;)

Kramar

2009-04-24 @ 13:55:08
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0