STHLM DOG SHOW



Då var man i Stockholm, denna underbara huvudstad. Kom hit igår med Erika och sitter nu hemma hos Lena och pustar ut efter en lång dag.

Ställde Louis och Gucci idag på Sthlm Dog Show. Louis blev BIM Valp. Det var många fina valpar så vi är jätte nöjda. Gucci blev R i Öppenklass (10st), han var också jätte duktig. Sedan var jag inne i Avelsklass med Gucci och då blev vi etta med HP.

Så nu sover hundarna skönt i soffan. Inte mycket som får Louis trött men nu äntligen sover han. =)
Har haft en jätte mysig dag med Lena, Jamie, Therese och alla hundar.

GLAD PÅSK!



Louis i ringen


Full fart i ringen


Prinsen


Louis snygge pappa Nicke (Chico Querida´s It´s Brilliant)


Louis pappas bror (Chico Querida´s Tuxedo Royale)


Silverpilens uppfödarklass

s
Uppfödarklassen (Silverpilen)


Avelsklass

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder från Sthlm! Kul att se! :)GEATTIS till Louis BIM! :)



Okej :). Ja, Lime går i junior nu. Dock har jag aldrig ställt honom sm junior förut, utan bara valpklass.



Ja, får hoppas att vi ses där! :) Har du anmält till Hässleholm nu??



Trevlig på sk på er med! :)

Kramar





2009-04-10 @ 18:24:46
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis!! Vad skoj att det går så bra för Louis han ser så söt ut. Även roligt att det går bra för Gucci!

Glad Påsk och kram på er!

2009-04-11 @ 08:40:51
Postat av: Maddeli

Grattis!

2009-04-11 @ 14:38:27
URL: http://maddeli.blogg.se/
Postat av: Diana

Åhh vad snygg han är!! =) Grattis igen! Kram

2009-04-11 @ 22:49:29
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack Nathalie. =) Jag är väldigt nöjd med henne. Vi ska ställa på Skanör/Falsterbo inoff. Ava är tyvärr för ung för Hässleholm.



Kram

2009-04-21 @ 21:37:54
URL: http://fantasio.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej hej!

Grattis till alla fina resultat i huvudstaden! Han är verkligen toppenfin, din nya lilla kille! Snyggt utställningskoppel med ( Det känner jag igen från Crufts!!!). ;) Kul att det går så bra för Guccis valpar!



Ska du till Hässleholm i maj eller när är din nästa utställning?



Jag har siktat in mig på Terrierklubbens utställning i Hörby den 16 maj. Bentley är ju för liten för att få vara med i Hässleholm, så jag ska nog sitta som ringsekreterare den 17:e.



Ha det gott!! Kramar Sofie och hundarna

2009-04-22 @ 08:57:55
URL: http://www.freewebs.com/opalsprings

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0