Jag kommer komma försent - till mitt eget bröllop!


Nina & Jag på Madonna


Oj vad längesedan det var sedan jag uppdaterade här.. Har varit en fullspäckad vecka.

I Tisdags gick Nina, jag & Jens på Madonna. Vi var i Köpenhamn hela dagen. Jag köpte en jätte fin klänning, en skjorta och en t-shirt. På kvällen åkte vi till Parken och såg Madonna. Så underbart! Det var 50.000 människor på plats - vi hade super platser och såg jätte bra. Gud vilken kondition den kvinnan har, blev trött bara genom att titta på henne. En otroligt påkostad show som var underbar - bäst var hyllningen till Mickael Jackson.
Hade en underbar dag med Nina & Jens! Oläckert! =)

Tack Mamma & Pappa för denna upplevelsen!

I fredags var jag på personalfest - den årliga sommar festen som vi har ute på landet med lekar o grillning. Jätte mysigt!

Igår var jag på bröllop - min vän Sandra och hennes kille Micke gifte sig i Lundåkra. Jätte fint var det! Man blir nästan själv lite sugen. Fast jag vill gifta mig på ett slott och sedan ska hundarna vara med som ringbärare och.. ja, Jag vet exakt hur mitt bröllop ska se ut. Vi får väl se om Alex blir den lycklige.. Tsss...

Jag är förresten pinsamt värdelös på att komma i tid.. Ingenting blir som jag tänkt mig. I fredags var jag 40min sen till festen.. o igår var jag 50min sen. Måste skärpa mig! Fast på mitt eget bröllop är det ju jag som står i centrum och bestämmer hur allt ska gå till. Och vad gäller annat - fint folk kommer sent!

Nu kommer lite bilder som får tala sitt:

Take Care!


Vi var inte direkt ensamna


Nina & Jens - Mycket oläckert!  =)


Cool Show!

___________________________________________________________



Söta brudparet Sandra & Micke


Fina bruden


Trukos tårta - såklart! Sandras favvofärg.


Magdalena & Jag






Kommentarer
Postat av: Gabriella

Söta mmm hon verkar ha en suverän kondition den kvinnan alltså. Synd man missade showen:( Kramis!!

2009-08-17 @ 13:03:07
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0