Kusin Besök!


Louis på Marinfestivalen


Gick upp tidigt imorse, åkte och handlade frukost. Sedan blev det en snabb dammsugning.

Nina, Moca & Puma kom hit vid lunch. Efter frukost gick vi ner på stan, tittade i affärer och gick sedan ner i hamnen och tittade lite på Marinfestivalen. Efter trötta fötter satte vi oss på en restaurang och tog ett glas vin och en cider. Satt där i härliga solstolar och tittade ut över havet och allt folk.

Louis var med inne i stan idag - han skötte sig bra! Mammas pojke! =)

Fast det är ju alltid vissa som ska fram och klappa och de flesta som man passerar kommenterar ju när man har en liten hund. Nina frågade mig om jag inte var trött på det. Antar att man vant sig för man tänker inte så mycket på det längre. Det gäller att bara gå vidare och fästa blicken på något så ger folk upp.

För jag vill inte att alla man träffar ska slita och dra i min/mina hundar. Dessutom hade det blivit låååånga promenader om alla som ville klappa skulle få det. Vissa blir ju jätte sura när dem inte får klappa, speciellt om det är vuxna som frågar om deras barn får klappa. Sägen man då nej får man någon spydig kommentar, men det är min hund och ingen attraktion som alla kan ta för sig av.

Antar att det är så en kändis känner sig - fast jag är inte känd.. har bara en och söt hund! =)

Imorgon blir det en tripp till Bibbi och hälsa på alla hundarna - ska bli mys!


Sov Sött!




En morgontrött Gucci myste på Ludde medans jag dammsugade...


Ja så här är det när kusinerna är på besök. Vilda hundar som får hålla sig till köket när moster städat! Hmmm.. Ja, den har bara druckit lite. Ingen fara!
Hur var det nu... just det. Påminn mig att aldrig skaffa stora hundar som dräglar och anlägger pool i mitt kök!

=)

Tsss... Love them anyway! =)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ge Bibi en kram från mig :)



Ang Louis så behöver du inte vara det minsta orolig, han har ju sina 2 cert och kan nu ta en paus från ringarna. Ställ på inoff tills bordet sitter och sedan så är det bara att ge sig ut i ringarna igen och fixa championatet, gissar på att det inte blir särskillt svårt ;)



Många kramar från oss

2009-08-02 @ 09:48:05
URL: http://www.tinylicious.se
Postat av: Nina

Tack för en jätte trevlig helg ;) Ja, pool o dyl bara att säga till huligan kusinerna fixar det mesta ;)



Kram kram

2009-08-02 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0