Lång Ledigt!



Igår var Alex och jag i Göteborg. Vi var först i city och shoppade. Jag fick tag på jeans, sjal, armband, kjol, topp, skor m.m. Alex köpte en jätte snygg rutig skjorta och strumpor. Så det var en  lyckad shopping. Efter vi ätit lunch stack vi till Liseberg, så jäkla kul! Älskar karuseller, vilken kick det är! Har varit en super mysig dag!

Tack Eva & Rodney för att ni passade mina älsklingar!

Nu är jag nere i Ljunghusen hos mamma o pappa.. Borde gå o lägga mig men sitter här o njuter av tystnaden.. det är så fridfullt och härligt här.. Skall stanna tills fredag så det blir mycket mys med familj och vänner.

Lycka till på Golfen pappa! Jag skulle behöva en resa! 



Gucci på stranden i Ljunghusen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0