Marley & Jag





Igår när Alex gått o lagt sig satt jag uppe och tittade på filmen Marley & Jag. Gud vilken fin film. Det var längesedan som jag grät så mycket - dagen då mina hundar lämnar mig vet jag inte vad som kommer hända med mig.
Inget kommer någonsin att bli sig likt.. Dem är mitt allt!


En hund behöver inga flotta bilar, vräkiga hus eller märkeskläder.
En murken pinne duger alldeles utmärkt.
En hund bryr sig inte om du är rik eller fattig, smart eller dum.
Älska honom, så älskar han dig tillbaka.

Hur många människor kan man säga det om?
Hur många människor får en att känna sig så utvald och speciell?
Hur många människor får en att känna sig superviktig?



Louis & Gucci
Allt i mitt liv!




Kommentarer
Postat av: Gabriella

Naaaw vilken söt bild, när de sitter där och har Hello Kitty filten vid sidan ;) gullegrisar måste nog snart skaffa mig en egen hund..haha=) kramis

2009-08-29 @ 13:10:50
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0