Släktträff!



Ny vecka, nya tag! =)

Har varit en härlig helg! Nina har ju varit här - älskade syster.
Igår åkte vi till Bibi och hälsade på henne, Bosse och alla vavvorna. Så härligt att se alla hundarna springa omkring och busa.

Efter att vi fikat och pratat lite tränade vi lite visning på bord. Louis uppförde sig jätte bra. Skönt! Hoppas att han snart kommer ur detta trottset.

Var på middag hos Sanny och Annika igår - supergott! Efter det hyrde vi film..

Just nu håller vi på att tvätta och städa lite här.. Efter ett kusin besök ser det ju ut som det gör.. hi hi. Ska hålla i hundkurs ikväll - hoppas att vädert blir bättre.. Ingen hitt som det är just nu.

Bilder från Bibi:










Kommentarer
Postat av: Anna

Nja, jag ställde ut lite innan men jag tröttnade på alla elaka människor som bara vill göra en ledsen. Så nu är som soffhundar :P



Jag köpte Wilson för att ställa ut som hobby men vi trivs bättre på åkern! Hihi!

2009-08-03 @ 16:05:23
URL: http://annabaltzer.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej gumman! Mmmm tråkigt att semestern är slut:( men precis som du säger så är hösten himla mysig så börjar verkligen längta efter den nu. Ja jag läser en distansutbildning till hotellreceptionist bara;) Tyckte det verkade så himla roligt och det är det verkligen. Vill inte jobba inom vården i all framtid direkt=) Hur e allt med dig? Kram kram!

2009-08-03 @ 18:21:39
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Heej gumman! Åhh--har nog troligtvis redan en lunch inbokad på måndag men hör av mig såfort jag vet exakt om hon kunde då el inte! Hade ju varit kanonkul att träffa dig, inte igår ju. KRAM , vilken konsert ska du på?

2009-08-06 @ 14:22:41
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0