Världens vackraste ord..



... Måste ju helt klart vara "Goose bumps" - Så härligt att säga och höra..

Idag mös vi länge i sängen - mamma var snäll och tog ut hundarna. Sedan har jag hjälpt pappa att installera nya datorn. Nu ikväll har jag varit hos Nina, vi var en sväng hos Anette & Per - dem har världens coolaste katter. Är inget större fan av katter men dessa är mer som hundar.

Nu sitter jag här i sängen - hundarna sover som stockar och utanför åskar och regnar det.
Hoppas vädert blir okej imorgon då vi ska på Madonna konserten..

Tack mamma för god middag och för att du tvättade "min" bil!

Ska in i duschen nu.. Näää.. klart jag inte ska pappa.. Jag ska sova nu.. hi hi

KRAM


Gucci, Myra & Louis mös i trädgården


Gucci = Varm


Mys med Pys


Sphynx katten Wille

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi måste sno Valle ;)

2009-08-12 @ 02:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0