Underbara Jul


Så var man tillbaks i vardagen igen. På juldagen åkte jag upp till Halmstad igen efter en underbar vecka i Ljunghusen. Julafton var underbart!  Den firades med familjen och 7 fyrbenta. Jag fick massor av klappar och allt jag önskade mig. Helt underbart! Gud vad snäll jag måste ha varit… =) De klapparna jag gav var också mycket uppskattade.. Alltid kul att göra ens familj glad!

Tack mamma & pappa för att ni gör julen så härlig! All god mat och fina paket! Älskar Er!


Var jätte jobbigt att åka upp igen.. Tiden gick så snabbt när man var nere.. Får se till att åka ner snart igen.. Nu sitter jag vid min nya grymma dator som jag fick av mamma och pappa.. sjukt snygg!


Har jobbat heeeela helgen.. Jätte mycket folk. Imorgon är jag ledig.. ska spendera den med Alex eftersom vi inte träffats på länge.. Blir nog en sväng i stan och sedan bowling på kvällen. Sedan blir det jobb tis-fre..


Nu måste jag gå och nanna..



God Fortsättning på Er alla!






Vovvarna var julfina


Snygge Lulle !!!


Myra & Gucci mys


Man blir trött av att öppna klappar =)


Pläd jag fick av Nina - helt underbar!


Lite av mina klappar:
Väska, Gucci perfym, Chanel läppglans, Weekend väska, armband, Chihuahua dekaler, smycke till Gucci, Kosta Boda skulptur, MakeUp presentkort, Acer mini dator, Villeroy & Bach bestick, biobiljetter m.m.



Längtar tills den kommer.. =) Tack Syrran!!



Pojkarna fick självklart också massor av klappar.. Godis, leksaker, nya halsband m.m.   =)



Kommentarer
Postat av: bina

Ville bara säga att dina hundar är super fina.

Vet inte hur jag hamnat här inne, men brukar gå in och kolla på dina bilder.



Ha det bra

2010-01-01 @ 17:18:50
URL: http://binalakritz.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Hej Gumman Gud va fina julklappar du fick..Du måste ha varit Jätte snäll:) Å Vavvorna va så fina i sina rosetter..Kram

2010-01-05 @ 20:09:32
URL: http://www.baileysobonzo.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0