Malmö Weekend!



Vilken Helg - jag har haft såå kul!

I Fredags åkte jag, Jossan och hundarna ner till mamma och pappa i Ljunghusen.. Åkte till systemet och köpte Rosévin, sedan till IKEA - gick alla 4,3km (så stor är butiken) och handlade en hel del.
Sedan åkte vi ner till Ljunghusen igen och drack vårt vin tillsammans med en härlig räkmacka och idol.

På lördagen gick vi upp tidigt och gick en promenad längs stranden. Sedan bar det av till Malmö för ett besök hos frisören och shopping.

På kvällen blev det utgång - blev en super lyckad utgång!
Tack Nina för att vi fick sova hos dig!

Tidig söndag blev det brunch med min vän Henrietta.
Har haft en super trevlig helg!

Nu är man ganska trött efter en lång arbetsdag med mycket folk..

Imorgon är jag ledig.. Då ska jag mysa massa med mina små älsklingar..

Take Care!



Jossan på Entré


Nä, jag köpte dem inte.. ha ha


Jag & Boffe


Snygga & Stygga.. Thihi



Tack Mamma & Pappa för ALLT!

Tack Jossan för en super helg! Längtar redan till våran London resa!






Kommentarer
Postat av: Lotta

Du e INTE normal! )`=)

2009-12-08 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0