Längtar efter vår!

Jag som vill ha vår och så kommer det snö. Typiskt! Väntan känns lång men snart kommer väl värmen igen.
Igår var det möte på klubben och jag blev vald till Utbildningsledare. Känns bra!

Idag är jag ledíg och ska försöka städa lite. Imorgon kommer mamma o pappa hit med Beauty. Jag ska gå en ny utbildning till helgen, Rallylydnad. Så jag ska ha med Beauty då som övningshund. Tänkte först ha Gucci men med tanke på att här är så mycket snö tänkte jag skona honom från att frysa.

Nu ska vi städa, gå promenad och sedan tvätta.

Grattis Rodney på födelsedagen!

Ha det bra!



Gulle hundarna


Snyffe mys


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Heeej snäckan! Så ni har snö..här är det mest grått & regning:( Mmm tack allt är jättebra med mig. Är ledig idag så skönt med lite ledigt..;) sen jobbar jag tyvärr både fre & lör natt så får passa på att njuta idag!;) Ska ni göra ngt kul i helgen? Kramiis

2009-02-05 @ 15:03:39
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja det är himla kul :).



Ja, jag tycker alltid att man är lite nervös inför utställningar :P. Lime har ju bara varit på tre utställningar, varav en vägrade han totalt att gå på... Hur han är på utställnigar är svåart att svara på. Det varierar från gång till gång. Har ju inte tränat honom på länge heller på grund av vissa anledningar.



Gör du på något speciellt sätt när du utställningstränar Louis?? Går han med på promenader nu??



Kramar

2009-02-05 @ 17:52:55
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0