Sessan fyller år!

Idag fyller Smilla 7år. Herregud vad tiden går fort. Tänker på henne ofta och saknar henne jämt.
När jag började som barnflicka hos Lomholt/Nimér vad Smilla bara
6 månader gammal. Lilla tjejen har blivit stor. Vi har gjort så mycket tillsammans och det känns nästan som att hon är mitt barn eller min lilla syster. Jag var med henne nästan dygnet runt i 6år.
Mysigast var när jag bodde i Stockholm med familjen. En vinter i Sthlm. Ja, det var en underbar tid.

Helgen är över och imorgon är jag ledig. Blir brukshundklubben för hela slanten då det ska vara anmälningsdag där nere för nya kursdeltagare. Första gången vi kör detta nya system men jag hoppas att vi tänkt på allt och att det kommer lagom mycket folk.

Nu ska jag titta klart på matchen mellan Inter och Milan.



Smilla sommar 08


Kärlek


Peggy, Smilla & Moca

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Åh förstår att du saknar lilla Smilla!! Hon är så söt den lilla godingen;) Oj är hon snart sju..tiden går fort alltså:( Hoppas du får en mysig måndag!

Många Kramar

2009-02-16 @ 13:50:32
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0