Längtar ihjäl oss..

Idag var hundarna ensamma 2,5 timme, så länge har Louis aldrig legat. Men han beöver tränas lite han med även om jag säkert kunnat ordna barnvakt. Det gick jätte bra och han blev så glad när jag kom hem att han kissade lite.. Sötnosen! Gucci är alltid lika duktig på att vara ensam och han sover alltid när man kommer hem..

Nu sitter vi här i soffan och längtar efter Alex som snart kommer hem från jobb.. Nu ska jag inte jobba förän på fredag så imorgon hoppas vi på fint väder,,, då åker vi till galgberget. Måste till brukshundklubben också och fixa me lite papper.

Tog en bild på snyggingen innan idag.. Ja, vi bytade ju täckte i dec då jag fick ett dubbel dun täckte av Nina i julklapp. Jag la mitt "gamla" duntäcke på golvet i vardagsrummet så att hundarna skulle få busa lite på det. Nu är de helt galna i de och använder det som brottningsmatta. Hi hi.. De är för söta! Så nu vill jag inte ta bort det trots att det ser för jäkligt ut. Ja ja, vad gör man inte för sina små älsklingar.
Just det ALLT!



Louis snart 5 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0