Mysdag med mina älsklingar..

Idag blir det mys för hela slanten. Sov ut imorse och vaknade till ett snöigt Halmstad. Gick en runda med hundarna. Louis var inte direkt lycklig över vädert så han gick bara lite i parken sedan satt han i värmen i min jacka. Gucci däremot tycker det är mysigt med snö och rullar sig gärna. Sedan har vi varit och handlat och nu tvättar vi. Så det blir det man brukar göra när man är ledig. Tvätta, städa och laga mat. Nu ska vi mysa i soffan med en kopp te.

Ha en trevlig kväll!

 
Sötnosen i parken


Lille Louis 18veckor idag. Gillar INTE snö. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjenis!



Jag ger Diesel Royal canine Junior blandat med Adult. Han är nämligen väldigt glad för valpfodret, så därför får han äta av det också. Jag blir ju glad för det lilla han äter! Har letat i flera djuraffärer efter Bravo + färskfoder, men inte hittat något :(. Tror att det hade varit bra för Disse. Du vet inte var man kan köpa det??



Ibland får ju Disse lite korv/köttbullar och sånt extra givetvis.. :). Hur ofta ger du dina hundar korv och sånt??



Nej Louis ser ju inte så smal ut! Han har väl rätt grov benstomme??



Nu i helgen har vi inget planerat. Tar den som det kommer ;). Själv då??



Kramar

2009-01-09 @ 14:47:46
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0