På det igen...

Så var det dax att jobba igen.. Fast vädret är ju så tråkigt ändå så det gör inte så mycket. Jobbar 15.00 till stängning idag men Alex har tidig vecka så hundarna behöver inte vara ensamna, skönt för dem.
Igår städade vi lite här hemma och på kvällen var vi
(vi = jag och hundarna) hemma hos Erika och åt kyckling sallad och snackade lite skit. Mysigt!
Blev en del mys imorse, har ju två hundar som älskar att mysa i sängen.. Louis vägrar ligga i buren på natten. Mycket skönare att sova på mammas arm. =)



Louis myser på min arm med vårt snygga Gant lakan jag fick i julklapp. I lOVE IT!


Gucci mys...

Kommentarer
Postat av: Maria

Okej, tack så mycket! Jag ska gå in o kika ;) :)

Jag funderar på att först prova att ge honom färs varje dag. Där är ju också mycket protein i det, plus att han är väldigt glad för det!



Ja, men Disse är ju en väldigt liten kille. Det har han alltid varit och kommer nog alltid att vara.. Fast han hade behövt kroppa på sig, för han är så tunn också.



Det är olika hur ofta jag tränar mina hundar inför utställning. Nu har jag inte tränat dom på ett bra tag. Fast har ju inte varit på utställning på ett tag heller. Jag tycker bättre om utomhus-uställningar (förutom när det regnar). Det känns naturligare på nåt sätt.

Hur ofta träfar du dina killar??? Vet du när Louis debut blir??? Hur gammal är han nu??? :)



Kramar

2009-01-13 @ 13:58:57
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag skrev precis ett långt inlägg till dig med vet inte om du fått det?? :S

2009-01-13 @ 16:40:41
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0