Gör livet värt att leva..

Lilla Louis.. Snart blir han 5 månader.. Kan inte förstå att tiden gått så snabbt. Känns som han inte varit här så länge.. Och jag kommer så väl ihåg det fruktandsvärda samtalet när veterinären ringde och sa att han inte skulle klara sig. Få trodde att han skulle bli bra igen men han är så tapper min lilla prins och har klarat sig galant i livet. Blir så lycklig när jag ser hur han utvecklas mer för var dag som går.. Gucci och han leker så fint nu. Hoppas lyckan aldrig tar slut.. Saknar Myra, Beauty och Sky så fruktandsvärt mycket! Hoppas vi snart är tillsammans igen...
Mina hundar är mitt ALLT och ingen skänker mig så mycket lycka som de gör!  


Louis


Myra


Gucci


Beauty


Sky (Vår vinstrikaste hund, här med priser från en utställning i Tyskland där han tog hem allt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0