Utan mina prinsar

Började dagen med att gå upp tidigt sedan körde vi till Skanör där Björn fotade Louis, Gucci och Myra. Efter två timmar var vi klara och åkte hem till mamma och pappa där vi åt jätte god gryta gjort på hjort, super gott!
Tack Mamma!

Nu är vi tillbaka i Halmstad igen, grymt tomt utan dem små. Även om Puma & Moca är här så känns det tomt utan dem små liven. Ingen annan hund kan fylla deras plats. Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Göteborg och My Dog. Ska bli jätte kul! Håll tummarna för Moca & Puma!


Vi övade lite stå igår och här är resultatet:

 


Louis 4månader

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Mmmm de blir rädda..de stackarna. Fast det är ändå ganska så lugnt ute på landet så bättre det iaf:) Nä aldrig fel med hotell med spa ler stort åhh blev lite avis nu kan jag säga:) ha det så mysigt gumman. Kramar i massor!

2009-01-04 @ 22:50:36
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej :).

Nej, jag har inte anmält till Malmö än. Är lite osäker på om jag ska ställa där eller inte. Ska du ställa Gucci?? Vilka hundar ska du ställa??

Ja det är ju synd att där inte finns någon valpklass :(. Fast det brukar där väl vara? Konstigt :S.



Kramar!

2009-01-05 @ 18:15:36
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0