Våta små bebisar...

Igår var det jobb fram till tre. Sedan var jag, Alex, Eva och Rodney och bowlade. Super kul! Man borde göra det oftare. Alex och jag kom lika första omgången. Sedan vann Alex, jag kom trea då Rodney lyckades med strikes de sista slagen. Typiskt! Jag som hatar att förlora. =( Sedan åt vi god mat och kollade på film.
Tack Eva & Rodney för en trevlig kväll!

Idag blir det jobb igen, fast jag börjar inte förrän klockan tre. Så jag har fixat lite här hemma nu på förmiddagen. Både Louis och Gucci har fått sig ett bad och sedan har jag vattnat blommorna och varit en lång promenad med Gucci. Imorgon är jag ledig! Blir nog till att jobba nere på klubben.

Ha en trevlig söndag!


Tror inte att min älskling diggar att bada =(


Helt galen efteråt


Blöta plutten


Drömmer sig bort


Älsklingarna myser

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Naaw..plutten gillar INTE att bada ler så gullig!! Tack så mkt! Måste bli frisk snart..hatar att vara sjuk blää hoppas allt är bra med dig? Kramis söta du!

2009-01-25 @ 13:53:13
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! =)



Så kul :). Ja jag fick strike ett par ggr. Du med??

Nej jag har inte hittat något färskfoder än..



Jag har inte anmält till Malmö. Vet inte om jag ska ställa där. ska du det??



Hur går det med Louis rumsrenhet??

Hur ofta tränar du dina hundar inför utställningar??



Kramar

2009-01-25 @ 16:35:12
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0