Ännu en underbar dag!



Sista dagen i Stockholm idag,, sorgligt!

Idag har vi varit på Mosebacke, super fin utsikt över hela Sthlm. Efter det var vi en sväng på söder och tog en glass på Maria torget. Visade Alex vart lägenheten låg som jag bott i,, vilka minnen! =)

Efter det träffade vi Lena & Hanna på Himmelska Hundar där vi och hundarna fikade. Ett hundcafé, supercoolt! Louis & Gucci åt var sin Chicoktail. Det gillade dom skarpt!

Nu ikväll har vi grillat och sedan hjälpts åt att bada hundar, klippa klor, packat inför imorgon och så. Ska ju till Köping på utställning så jag borde nog gå och lägga mig nu med tanke på att jag ska upp om fem timmar.

Håll tummar & Tassar imorgon!



Utsikten från Mosebacke


Mmmm... Gott med glass!


Chicoktailen från Himmelska Hundar


Gucci, Louis, Kajsa & Tintin sover gott i bilen efter besöket på caféet - det tar på krafterna. =)

Kommentarer
Postat av: linaa

SV: ställer Tilda o Wilda=)

2009-07-19 @ 00:29:37
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Nina

Gud vad söt bilden är på kidzen i bilen :) puss

2009-07-19 @ 00:30:15
Postat av: Elin

Den sista bilden var ju superduper söt! =)

2009-07-19 @ 15:46:46
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Marina

Underbara bilder!! Hoppas det gick bra i Köping!!

Har slarvat bort ditt nummer.....



Kram Marina

2009-07-21 @ 11:14:47
URL: http://Http://mezzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0