Lyxsöndag... eller bara en normal dag i deras liv..




Så var det söndag igen och snart ska jag åka och jobba.
Igår åt vi middag hos Tessie som fyllt år, hon fick en jätte fin Eva Attling ring.
En pärs med alla ungar.. påminn mig att hålla mig till hundar!

Sedan åkte vi och spelade minigolf med Jonna. Jag ledde stort efter de första hålen men sedan tröttnar jag och ger upp.. Typiskt mig att inte ha något tålamod.

Kom i säng sent igår så vi mös länge idag..
Nu har jag och hundarna varit på långpromenad och sedan har de fått kycklingfilé.. Mmmm.. Dem älskar det!

Nu ska jag titta lite till på golfen på tv och sedan åka till jobb..

Trevlig kväll!




Bortskämda hundar? Nä då... :P


Bara det bästa är gott nog till mina älsklingar!


Jag & Louis igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0