Uppdatering



I Söndags ställdes Louis i Borås. Han vann sin klass (han var yngst) och fick åter igen CK!! Tyvärr blev han inte placerad i BH, domaren tyckte att juniorerna behövde växa till sig.
Men vilken kille man har! Sjukt showig vilket är helt underbart!

I Söndagskväll åkte vi till Ljunghusen! Mysigt att vara hemma några dagar!
Igår var jag hos frisören och sedan gick jag i stan med Boffe (min bästa killkompis) Grymt kul att träffa honom!
På kvällen träffade jag familjen som jag jobbat hos innan och sedan följde Smilla med mig hem och ha sovit hos mig inatt.

Nu är jag i Halmstad igen, jäkla farande på mig.. =)
Imorgon åker vi till Gotland! Ska bli sååå kul!
Så nu ska vi packa vidare!

Saknar redan min familj!!

Trevlig kväll!!


Smilla busar med hundarna


Åt underbar lunch med Boffe på Café Grue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0