5 dagar kvar...


Fullt ös på vår uteplats...


..tills Louis gör debut i Junior klass. Ska ställa Gucci, Myra & Louis på Lördag i Vänersborg. Längtar!

Var ett tag sedan jag bloggade... Varit mycket i veckan och sedan har det varit så fint väder med,, tråkigt att sitta vid datorn då.

I Onsdags fyllde jag år.. Fick Guccis nya parfym Flora av Alex. I lördags hade vi gäster, 14st. Alex familj och min familj. Hade snittar till förätt, grillat till huvudrätt och sedan cup cakes till efterätt. Det var mycket trevligt!
Jag fick presentkort av de flesta på Chilli eftersom jag har sett en fåtölj där som jag vill ha.

Av min familj fick jag sänglakan, fotona från proffsfotograferingen och en tavla. Jag berättade innan om att Gucci & Myra blivit avmålade av en Amerikansk konstnär. Efter att hon har målat budar hon alltid ut orginal tavlan på E-bay. Nina vann budningen och nu är tavlan min. Den är verkligen super fin!

Jag jobbade också i helgen så det blev en del att göra.
Igår var det hundkurs och vi var på galgberget för få lite miljöombyte. Hundarna var jätte duktiga. Super kul att se vad man lärt förarna och hundarna. Hade platsliggningen på sagoängen där det var fullt av barn som sprang runt. Väldigt krävande så det var kul att de klarade det. Super stolt är jag som tränare! Nästa vecka ska vi ha stadsvandring, kommer säkert att gå lika bra.

I eftermiddag ska jag jobba, stängnig idag. Alex har tidig vecka så han tar hand om hundarna. Myra är ju också här nu eftersom att jag ska ställa henne på lördag,, så det är full rulle här hemma. Ska gå ut med vilddjuren nu igen..

Hörs imorgon!


Myra myser i Alex knä


Köpte ett halsband till Louis som var alldeles för stort. Typsikt!


De fina lakanen jag fick av mamma & pappa


Tavlan har jag ställt på öppna spisen så länge.. vet inte riktigt vart vi ska ha den


Hallon cup cakes som jag bjöd på till efterätt. Smarrigt!




Kommentarer
Postat av: Maria

Okej då får ni lycka till i Vänersborg :). Nej, vi ska inte dit.

Lime går också i junior i Borås.

Jag vet faktiskt inte vilken som blir vår utställning efter Borås. Har inte planerat det ännu. Vilken blir det för er del?

Kramar :)

2009-06-02 @ 17:20:57
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Diana

Gud vad duktig du är, 12kg! Wow! Keep up the good work. Kram kram

2009-06-04 @ 08:47:05
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0