Midsommardagen...



Då var det midsommardag och jag har precis satt mig ner efter att ha kommit hem från jobb. Man är ganska trött nu efter att ha jobbat 6 dagar och inte är ledig förän på tisdag. Har ju varit jätte mycket på jobb.
Igår slog vi till och med säljarrekord, nice!

Satt och la upp lite bilder nu som jag tog innan när jag var nere hos mamma & pappa. Så tänkte lägga upp dem nu.

Hoppas ni hade en trevlig midsommar!


Ta hand om er!



Wihiii.. Chihuahuor på språng!


Vackra Sky


Tripp, trapp, och spännis! =)


Lilla söta Myra


Min underbara Gucci


En låååånghårig Beauty



Kommentarer
Postat av: Gabriella

Heej vännen min=) Ja gårdagem var superlyckad!=) Kul när det blir SÅ lyckat=) Är lite trött idag..men så d ska vara!=) Jobbar mkt i kommande vecka:( vill bara va ledig nu men icke. Har sem 12-26 juli plus ev, en vecka till därefter så d ska bli såå härligt. När ska du ha din gumman? Kramiiis

2009-06-20 @ 22:58:45
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mickan

Väldigt söta!! :D

// Mickan (Jonathans kompis)

2009-06-21 @ 19:28:53
URL: http://holeintheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0