Första Maj!

Så var det "bara" 27 dagar tills jag fyller år. Hmm.. dax att tänka ut vad man önskar sig. =)

Igår var det valborg. Jag var hos Bibi på dagen med hundarna. Super mysigt att ses igen! Gucci & Louis hade fullt upp med 10 vavva tjejer så de sov gott i bilen hem.
På kvällen gick vi och tittade på valborgsbål med Eva och Rodney. Det känns som ett startskott för sommaren. Härligt!

Idag var vi och kollade när Alex spelade match innan jag åkte och jobbade. Jobbade till stängning idag. Börjar 9.30 imorgon så ska snart gå och lägga mig.

Hoppas ni får en trevlig helg!


Valborgsbålet i Nissan


Gucci och Louis på fotbolls match


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo det är sant :). Ska bli kul att träffa er iaf ;).

Ha det gott och trevlig helg!:)



Kramar från oss

2009-05-02 @ 19:48:51
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0