Sista striden närmar sig!




Då var det torsdag och snart är även denna veckan slut. Längtar så jag håller på att spricka efter utställningen på lördag. Louis sista utställning i Valpklass! Hoppas att det går lika bra som det gjort tidigare. Många valpar anmälda så det blir en tuff strid.


Igår var jag på långpromenad med Anna och hundarna. Idag gick jag med Eva på en timmes promenad. Härligt att komma ut!

Igår var det avslutning på Agilitykursen med Gucci. Vi hade en liten tävling, en bana med 20 hinder. Det gick bra! Efter jag gjort den med Gucci körde jag med tränarens hund som har vunnit SM. Shiiiiit vilken hund. Det var super kul! Som att sitta på en häst som kan allt, bara att slappna av och hänga med.
Sååå härligt!

Måste passa på att Gratulera Louis pappa som idag fyller 2år! Han är så stilig och vi hoppas att Louis ska gå in hans tassspår. =)


Nu ska vi åka och handla.

Take Care!


Söte Gucci i parken
Ett öra upp och ett ner.
Knashund!



Louis spanar


Härliga parken


Chico Querida's It's Brilliant

"Nicke"


CC x 6

Cacib x 2

BOB x 4

Qualified to Crufts
 
Inga dåliga meriter vid 2års ålder!
Bilden är tagen i lördags på utställningen i Larv. Nicke blev då 2a bästa hane och tog ännu ett cert! GRATTIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0