Det kommer bli en toppen helg!


Rosen jag fick av min älskade mamma


Nu är jag nere i Ljugnhusen hos mamma & pappa. Kom ner sent igår kväll efter att jag haft Allmänlydnadskurs i Halmstad.

I morse var jag hos tandläkaren och lagade ett hål.. inge kul! Men det gick bra, gjorde det utan bedövning för jag är ju så jäkla rädd för sprutor. Såå skönt att det är över.

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem - ska åka till stan och shoppa med honom. Hoppas att han är på bra humör.. Tss... =)

Igår när jag kom upp på mitt gamla rum hade mamma köpt en ros som hon ställt dit - jätte fin och jätte glad blev jag!

Nä, nu ska jag ut i trädgården med hundarna en stund innan vi ska åka. Ikväll blir det mys kväll med familjen och varmrökt fjordlax står på menyn. Mmmmmumma!! Me like!

Hörs imorgon!

Puss på er alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0