That´s just me!



Okej, jag erkänner. Är en värdelös bloggare som inte uppdaterat på hela veckan. Men det har varit fullt upp med möten, jobb, träning, hundkurs, promenader på Ön (3st!), lunch med vänner m.m.

Dessutom har vädert varit underbart så jag har varit ute så mycket som möjligt - idag snöar det.. Känns konstigt.. Men jag köpte julmust på Maxi i måndags så ja.. Det är bara att inse.. både julen och helgen är här.

Nu ska jag åka och jobba.

Trevlig Helg!


    
Så var det jul igen!


Louis nya "grej" - Han sitter på soff kanten och tittar ut på bilar och folk som går utanför. Han sitter så i timmar, natt och dag och bara spanar. SÖTNOS!


Kommentarer
Postat av: Erika

va skönt att han hittat en ny hobby! Då håller han ju sig lugn i varje fall;)

2009-10-16 @ 21:38:44
Postat av: ronja

det är la klart, han måste ju hålla koll på vilka som håller till utanför er :)

2009-10-16 @ 23:40:19
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: ronja

sv: jag kan nog hjälpa dig lite granna, men det tar en jävla tid alltså.. men någon dag kan jag nog:)

2009-10-16 @ 23:57:06
URL: http://ronjafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0