Vilken lycka!



Vilket underbart väder det varit idag - känndes som att sommaren kom tillbaka för en dag.
Mös i förmiddags med hundarna i trädgården.

Sedan hämtade jag Smilla i skolan. Hon visste inte om att jag skulle hämta henne. Vilken lycka hon utstrålade när hon såg att det var jag. Hon bara skrek och sprang rakt in i mina armar. Gud vad jag saknar henne i mitt liv!

Efter att vi varit hemma hos Smilla en sväng åkte vi till Vellinge och tittade på Guccis dotter Minis valpar. 6 veckor gamla, kan man bli annat än söta.

Nu ligger Gucci, Louis och Smilla och snarkar i min säng. Mys!

Ska nog också lägga mig snart.. upp tidigt och köra Smilla till skolan, sedan Malmö.

TakeCare



Dagens bilder










Älskade Beauty och hennes sår.. =(


Peggy (Smillas hund) fick ta bort livmodern förra veckan. Stackars gisen.. =(
Fast hon var pigg och glad och skrattar alltid när man träffar henne. såååå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0