Älskade Smilla!



Jag och Smilla har haft en super härlig dag!

Jag hämtade henne på skolan kl.14 sedan åkte vi in till Malmö för lunch och shopping.

Jag köpte nya träningskläder. Sport topp, byxor och tröja.. Inget billigt kalas men snyggt! Blir ju så mycket roligare att träna då! Sedan köpte jag även ett armband, en svart enkel topp att ha på torsdag, lite strumpor och body scrub + butter från Body Shop. Deras nya doft "Sweet Lemon" är såå sommrig och härligt fräsch!

Smilla fick även två tröjor från Zara av mig.. hon blev jätte glad!

Efter stan åkte vi till Höllviken där Smilla käka pizza och jag en kyckling sallad. Nu sover sessan gott och jag ska titta på Hollywoodfruar.

Imorgon ska jag till Louis valpar! Längtar!

Smillas skönaste kommentar idag:
- Natalie, det är så svårt att förstå vad folk säger här i Malmö, alla pratar skånska.
- Men Smilla det gör väl du med?
- Nä, jag pratar Svenska!

=)
hi hi.. söt unge!!


Ha en skön kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0