Äntligen!




Då var det måndag igen... Jobbat tidigt idag..

Nu är jag hemma hos mina fina pojkar igen.. Vi har precis varit ute och gått med de nya halsbanden som jag köpte igår. Äntligen hittade jag halvstryp med kort kedja - letat i evigheter!

Igår var Alex och jag och hälsade på valparna igen.. Nu hade ju två av valparna flyttat med fyra var kvar.. antagligen är två av dem sålda, de skulle få besök av familjer i veckan. Hoppas det går bra! Diana är så mån om att de ska få bra hem. Underbar uppfödare - borde finnas fler som henne!

Alex föll för Lemmy - han är ju bara såå söt!
Molly och Rotten var helt galna igår.. sprang runt och busade på gräsmattan! De har nog ärvt damp av sin pappa.. Typiskt.. Nä, det är härligt att se valpar som är så framåt som de alla blivit! Viftar som galningar på svansen och busar! Härligt!

Nu ska vi mysa lite i soffan innan vi åker till klubben.. ska hålla i Allmänlydnadskurs ikväll. Det gick jätte bra förra veckan - kommer det säkert att göra idag med!


Take Care!



Louis & Guccis halsband. Lomma Zoo 280:-/st (älgskinn)





Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för fina ord Natalie, det värmer i hjärtat! <3 Kramar Diana

2010-04-26 @ 20:28:33
Postat av: Nina

Hittade du road kill i Lomma?? Skit snygga halsband :)

2010-04-26 @ 21:25:22
Postat av: Natalie

Nä hittade ingen.. Stackars Louis... han vill ju ha bävern!

2010-04-26 @ 22:32:45
Postat av: Jane

Fanns de halsbanden i 25 cm? Dösvårt att hitta sådana jue! =))



Ha det gott!! Lizzys matte Jane

2010-04-28 @ 00:43:57
URL: http://www.freewebs.com/janemicke
Postat av: Natalie

Jane: Bra fråga.. Tror kanske att jag köpte de minsta.. de var nog 27cm. Fast du kan ju alltid ringa dit och kolla.. Riktigt bra kvalité! Köpta på Zoo Giganten.. =)

2010-04-28 @ 13:29:08
Postat av: Jane

Tack! Ska köra dit o kolla en dag. Vi bor ju nära. ;)



Ha det gott!! /Jane

2010-04-29 @ 15:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0