Härliga Söndag!




Idag har det varit en riktigt skön söndag!

Pappa och jag åkte in till stan vid lunch och tittade på soffbord - jag behöver ett nytt. Hittade ett, får se om jag köper det eller om jag hittar något annat..

När vi kom hem från stan hade mamma Hjortgryta färdig! Super gott!

Sedan gick mamma och jag en promenad med hundarna... varit en super fin kväll!

Gucci och jag åkte också och tvättade bilen.. det behövdes verkligen!

Imorgon ska jag hämta Smilla i skolan kl.14, sedan drar vi in till stan för lunch och lite shopping. Blir nog en sväng till valparna också.. =)

Hoppas att ni haft en bra helg! Själv jobbar jag inte förän fredag så jag ska försöka njuta av mina lediga dagar!


Take Care!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0