OSLO



Här kommer "lite" bilder från vår dagstur till Oslo:





Dagen innan avgång ska mycket fixas - Gucci ser till så att inte godiset glöms! =)



Ställer upp Louis


Inne i ringen med Louis


Trots en 2:a plats är man självklart glad - har ju världens finaste hund ! =)


Efter utställningen åkte vi in till Oslo centrum. Gucci & Louis passade på att kissa på UD huset.. ha ha


Slottet


Karl Johans Gata - Många minnen från denna. Bodde här mycket när jag var liten med mamma och pappa på Garnd hotell som ligger längre ner på gatan.. Mycket härliga minnen! =)


Louis är som en valp.. han stoppar allt han hittar i munnen så man måste ha koll på honom heeela tiden. En pinne är ju sååå rolig att bära och bita i! =)


Promenad nere på Akers brygge


Vackra hamnen


Mycket folk!


Min vackra älskade Louis. Älskar honom sååå!




Hoppas ni hade en trevlig bild titt. Om nu inte varit i Oslo innan kan jag varmt rekomendera det! Det är så vackert där.. dyrt.. men man får unna sig ibland! =)







Kommentarer
Postat av: Sabina

Trevliga bilder =)



Jo tandläkaren var icke skoj!!

Skulle laga en tand.



Han tog först 2 sprutor och sen en bedövning i dropp. Helt sjukt.



Sen när han e klar och jag reser mig upp. så frågar han om de känns bra.

Så kände jag att ngt föll av i tanden. Så jag visade han.

Han blev nog irriterad och sa att de inte var ngn fara.



Men när jag kom hem så kollade jag, då hade de trillat av en bit av den tanden som han lagade plus där var precis som en djup reva i den.



Så jag fick ringa i morse och säga till.

Ny tid i morgon.

Usch . . . Ingen aning vad dom ska göra nu !



Jaså du har också tid snart, hur tycker du de känns o gå dit ?

Jag ligger och darrar som ett asplöv i stolen till han e klar.



Usch.



Kram kram

2010-08-18 @ 11:35:46
URL: http://Binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0