Stockholm i mitt hjärta!




Tänkte dela med mig med lite bilder från vår vecka i Göteborg & Stockholm. Varit en underbar vecka trots att jag saknat pojkarna mycket..

Nu är jag nere i Ljungusen och myser några dagar innan jag ska åka upp till Halmstad igen..

Här kommer lite av bilderna från vår härliga semester!




Utsikten från 19:de våningen på Gothiá Tower i Göteborg - underbart hotell!


Scandic Anglais på Östermalm


Grymma detaljer - Me like!


Bästa sommarstället - Stockholm betyder såå mycket för mig!


I väntan på Pride paraden


Ja så kan man ju också va klädd.. ha ha


Regnbågsbebisar


Läkare


Funktionshindrade


"Transorna"


Martin "Miss Inga"


Längst bak på flaket: Bobby & Natacha Peyre


Moderaterna


Socialdemokraterna


Lars-Åke Wilhelmsson (Babsan)


Ute på fina Saltsjöbaden där serien Solsidan spelades in - grymt fint!


Alex med underbar utsikt!


Grönan


Just Me



Tack Alex för en härlig vecka - Älskar dig!







Kommentarer
Postat av: Louis Pappa

Madi!

Va fina bilderna blev =)

Älskar di me!

2010-08-03 @ 02:39:13
Postat av: Anna

Härliga bilder & ni är så fina tillsammana! :=)

2010-08-03 @ 08:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0