Lulles pastej!




Kommit ännu mer snö i natt.. Typiskt! Jag som vill ha vår!


På fredag åker jag, Alex, Jonathan och Josefin till London. Ska bli så skönt att komma iväg. Sedan är ju shoppingen där outstanding.


Pojkarna tycker inte att det är kul att vara ute i detta vädert.. Så idag blir det ara korta promenader. Innan när jag var ute fick var bära dem över vallar som de inte kom över.. stackars mina små pojkar!


Nu ska vi städa och tvätta lite.. I eftermiddag kommer Eva & Rodney på fika och sedan ska jag på möte kl.19.



Ha en bra dag alla söta!

 



Take Care!


 


Pojkarna ute i snön med sina fina täcken från Hurtta. Årets bästa investering!



Hittade leverpastej igår som hette Lulle! Kallar ju Louis för det, så tyckte det var lite komiskt!
Båda hundarna gillade den starkt!


Kommentarer
Postat av: Gittan

Vem hittade vad?? Ha ha....kul att dom gillade den...vad va det jag sa:)

2010-02-03 @ 13:32:49
URL: http://www.saschis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh tack detsamma!

2010-02-03 @ 16:33:02
Postat av: Emelie

Åh tack detsamma!

2010-02-03 @ 16:33:51
URL: http://livetfranminsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0