Mina vackra vavvor..





När jag tittar på denna bilden blir jag så lycklig.. Mina vackra pojkar på stranden i Ljunghusen.. Man ser så lycklig de är och hur härligt de tycker det är att springa! =)


Helgen har varit super. Var på handlerkurs för Gerhard O´Shea. Har man inte gått kurs för honom vet man inte mycket om utställning. Han är som gud inom hundvärlden, svar på allt och så grymt duktig! Älskar han sätt! Har fått mycket bra tips och inspiration. Louis var visningshund på bordet och olika personer var framme och kollade tänder + kände igenom honom. Han var sååå duktig! Är en väldigt stolt mamma! =)



Denna veckan jobbar jag bara en dag.. Nu är jag ledig en vecka! Sååå nice! Mycket som ska fixas i lägenheten och inför resan på fredag. Då åker jag, Alex, Jonna och Josefin till London, ska bli väldigt trevligt!

 

Ta hand om er..

 

Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Bina

Va fin bild, de syns att dom trivs =)

De var skönt att höra att killen mår bättre och är hemma. Är inte alls skoj när ngt sådant händer.

Me oss är det bra. Kallt som bara den tyvärr.



Tur så slipper man inte gå ut så mycket, ett par snabbisar med vovven.

Han vägrar gå ut ju=/ då de får va sånna som ut & kissa sen in igen.



Ha en bra tisdag.



kram

2010-02-02 @ 15:26:51
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0