Nu kommer vi !


Stranden som ligger precis nedanför mina föräldrars hus.. så underbart vackert!




Nu åker jag och Alex till Ljunghusen för att hämta hem våra pojkar!
Har längtat så mycket! Ska bli så kul att se deras små svansar vifta när de ser mig!

Nikki har börjat få förvärkar.. Hoppas de små liven snart kommer ut och att de alla mår bra. Alex tror det är fyra st, tre tikar och en hane. Jag tror på fem, tre hanar och två tikar.. Får se vem som har rätt! =)


Trevlig Helg !


Take Care!





Kommentarer
Postat av: Diana

Lustigt att ni har gissat på precis Nikkis föregående antal och fördelning! Kull1 var 1+3 och kull2 3+2. Jag själv tror på 5 valpar 4+1. :)

2010-02-13 @ 12:58:28
URL: http://www.freewebs.com/chinikki/
Postat av: Natalie

Vi får se vem som får rätt! Hoppas på många tikar för din skull och en snygg hane! =)

2010-02-13 @ 13:11:03
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Maria

Heej Nathalie och vovvarna! :)

Hoppas allt är bra med er. Med oss är det bra, förutom att jag är förkyld.

Det var ju ett tag sedan vi hördes.



Så spännande att Nikki snart ska valpa :). Hon ser väldigt stor ut på bilderna.... Ska du behålla någon valp från kullen?? =)



Kramar från Maria, Jasny, Diesel & Lime :-)

2010-02-13 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0