My Dog





Veckorna går snabbt..
Var ledig i torsdahs då jag följde med Nina till Göteborg för utställning på My Dog. Det gick inte så bra med vi hade väldigt trevligt. Dagen effter passade jag Ninas hundar när hon var ringsekreterare på My Dog..


Sedan har jag jobbat och jobbat.. Idag hade vi avslutning på Allmännlydnaden.. gick bra trots all snö..


Nu är det dax att åka och jobba igen..


Imorgon händer en rolig sak.. längtar! =)


Take Care!


Man älskar sin vovve lika mycket även om det inte alltid går så bra på utställningar..


Nina & Moca i ringen


Puma i min säng.. hur nu det gick till ?


På släp efter två galningar



Moca fick smaka på Alex semla.. Mmmm.. smaskens med grädde!


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens vackraste barn ;) Tack än en gång för hjälpen puss

2010-01-10 @ 21:35:56
Postat av: Lisa

SISTA BILDEN = KLOCKREN ! ! !

SÅ J'VLA SÖÖÖÖÖT ! <3

2010-01-11 @ 10:09:25
Postat av: bina

Hejsan =)



Jo helgen har varit bra. Hur var din ?

Min är inte så glad för kläderna, men när det är så här kallt ute så åker dom på .

Under sommaren kan man ju ha söta halsband =)



Hur kan de vara att du flyttade uppåt då ?

Ha de bra.

2010-01-11 @ 21:12:59
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0