De är inte som alla andra...


Louis hoppar...



Jag äger två vavvor som är helt underbara! De förgyller mina dagar till max! De är alltid glada och vid min sida som stöd! De lyssnar när jag pratar och tittar alltid på en med lyckliga ögon! Jag gör allt för att skämma bort dem som mycket jag kan!

Dem är det bästa som finns och jag önskar att de kunde leva för evigt!

Louis är en jäkel på att kunna trick.. Tex. kan han hoppa på kommando.. Gucci kan alla bas kommando samt, buga, tass, kryp och vänta.. Men kan slänga iväg en godis bit och sedan tittar han på en tills man säger varsågod och då rusar han efter godiset!

Gucci kan även gå på bakbenen och ser då ut som en liten surikat.. Super sött!

Dem är inte som alla andra hundar.. Och det är helt underbara!


Älskar dem av hela mitt hjärta!!!





 
Surikat stil! Gucci till vänster... =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

CHARMTROLL! ;-)

2010-03-18 @ 18:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0