Gud vad jag längtar!





Tills våren och sommaren är här..

 Nästa vecka börjar ringträningen - ska bli kul att komma igång igen.

Ikväll börjar min första kurs.. Det är Rallylydnad för nybörjare. Ska bli kul! Känner en del som ska gå kursen då de gått kurs för mig innan.. det blir ett härligt gäng!

Nu ska vi förbereda lite inför kursen och sedan vänta på att Alex ska komma hem då vi ska åka och handla mat... Ekar i kylskåpet..

Tittade precis på bilderna från Gotland - Längtar tillbaka dit! Helt underbar Ö. Sedan att Louis tog Cert och blev BIR på hundutställningen gjode ju inte resan mindre värd.. Han var bara 10 månader då.. Min duktiga prins!


Take Care !
















Kommentarer
Postat av: Bina

Hejhej !



Hur e de ? Hoppas de e bra med er o vovvarna.

Vad många fina bilder du lagt upp =)

Skoj o se dina bilder & läsa hos dig.



Kramar

2010-03-22 @ 17:00:46
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0