Dax för date med Benne! Me like!! =)

img_1894 (MMS)

Dax för date med Benne! Me like!! =)


Kommentarer
Postat av: Bina

Hehe, men fin är den =)

Jag skulle kunna tänka mig en sådan med stora fina blockljus.

Lyser nog fint.



Den köpte jag på Cubus.

Har så svårt med kläder, måste testa dom innan jag köper.

Annars finns de fina på nätet o köpa.



Har du ingen sådan myspys dress ?

Så himla skön var den iaf.

Jag tycker annars du ska ha en, aboslut 100 % mysig!



Va fint väder de har varit idag, sol hela dagen.

Tog en långpromenad innan bland villorna med vovvarna.

Dom blev så trötta så nu sover dom båda =)

2010-11-15 @ 15:17:49
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0