En ledig torsdag..


Jag & Alex (inte sambo Alex utan kompis Alex) på Bekkis inflyttningsfest 



Idag är jag ledig.. sedan väntar jobb heeeela helgen..

Började dagen med en långprommis med Jossan och hundarna.. Herregud vilken träningsvärk jag har.. Sjukt! Vissa backar var nästan så man ville gråta av smärta.. ha ha.. herregud alltså!

Nu har vi skickat iväg en del viktiga mail och så.. Nu tänker jag dammsuga här hemma och sedan blir det att åka och handla lunch..

Ikväll är det hundkurs på schemat.. Hoppas det gjort sin läxa.. :-)



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Bina

Okej, då får man väl ta sig en sväng till hundutställning någon gång .

Har ju varit inne i Malmö 2 år på rad.

Tävlar du där någon gång ?

2010-11-11 @ 12:42:21
URL: http://binalakritz.blogspot.com/
Postat av: Emma

Ja! Då ses vi säkerligen i Sthlm! :)



Jag och min mamma har Tettchi's Kennel. (www.tettchis.se) Så du kan kika under planer vilka parningar som är planerade.



Kram!!

2010-11-11 @ 13:37:55
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0