Herning i bilder



I detta mysiga hus bodde jag och Jens med våra 3vovvar


Super fräscha toaletter - ny renoverade iår.


Bra frukost! Ett måste innan tävling. Fast jag kan oftast inte äta något för jag är så taggad! =)


Louis på bordet


Louis och jag på språng


Maria och Fia med sina fina öppenklass tikar


Louis med bästa tiken. Spänner upp sig för snygga brudar så klart =)


Så här glad blir man när man vinner =)


Här gjorde jag och Louis entré. Har varit inne i finalringar förr men detta var riktigt grymt! Tyvärr blev vi inte placerade med det var en härlig upplevelse


Jens fina tik Grappa som också fick cert och därmed Svensk och Dansk Champion!


Vilken helg!

Helt underbar!

Grymt sugen på att ställa mer nu nu nu..
Fast nu får vi ta vinter vila och komma tillbaka efter jul och nyår.


Tänk att Louis först 2 år och 7 dagar gammal tar sitt sista cert och blir Svensk Champion! Utställningen därefter på första försöket blir han BIR i Herning och tar certet för att bli Dansk champion. We like!

Tänk att han är min!
Fina Lulle!

Löve him sååååå mutch!








Kommentarer
Postat av: Bina

Var brukade du köpa kläder förr då ?

Man vill inte köpa för dyra kläder, då de kanske inte passar så länge.

Sen som fullvuxen kan man ju ha lite dyrare täcke o så.



Jag tänkte köpa lite tshirts till Prins, han e kall inne nu när de e kallt.

Fast vi har de varmt inne.



Kylling =)



Ja du får gå o laga mat nu.



Fina bilder di tagit. SKoj o få se kort.

2010-11-09 @ 19:34:12
URL: http://binalakritz.blogspot.com/
Postat av: Emma

Hej! Ja vi ställer ut var och varannan helg tycker jag. Haha! Grattis till fina resultat! Ska ta tummen ur ***** och rabiesvaccinera våra så att vi kan åka lite längre bort och ställa också. Det ser jag fram emot. :)



När ställer du ut här näst? Vi ska till Stora Sthlm och My Dog. Vi tänkte åka till Norge, men har två små flickor som både ska löpa och paras ungefär då, så det fick vi avstå ifrån.



Ha en fin kväll!

2010-11-09 @ 20:11:22
URL: http://emmawelin.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag är mkt stolt att jag fick äran att få hjälpa hans första 6 barn till världen! <3 Louis I LOVE U!

2010-11-09 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0