Världens Bästa Sambo! =)

img_1940 (MMS)

Världens Bästa Sambo! =)


Kommentarer
Postat av: Ronja

Blir kanonbra bilder :)



Har inte övat ett smack :( Har ju inte träffats och tränat ju, så som vi sa..

Attan också!



Får ta detta som en liten test för Odi bara, så får vi öva stenhårt sen.. Så Odi också kan bli en champinjon!

2010-11-18 @ 02:15:38
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: Bina

Oj oj oj vad fint med liljor.

De förtjänar du =)



Vi har en tjej här hemma som skaffat sig en Chihuahua.

Han är snart 1 år.

Hon har haft han som valp.

Men han ser absolut inte ut som en chihuahua. Eller lite gör han.

Han liknar Lakritz fast helt ljus.



Hon säger att han är renrasig men fick ingen stamtavla pga att det är en blandras, så frågade jag om det är som Lakritz.

25% Papillon 75 % Chihuahua, men det var bara Chihuahua i han.

Men att han var långhårig & korthårig Chihuahua, så han räknades som blandras sa hon :S

Jag tyckte de lät konstigt, så jag tänkte man kan ju kolla upp de.

När jag hör ngt låta lite knäppt så har jag ett måste och kolla upp de, haha.

Tänkte ju att tar man 2 chihuahua, hur kan de bli blandras :S



Han har samma långa nos som Lakritz har, precis som Papillon har.Prins syns ju tydligt att de e en renrasig Chihuahua. LIten som ett troll och kort liten nos, de lilla huvudet.



Hennes kille sa att de var en skum typ dom köpte han av, jag är inte helt säker men jag har för mig att han sa dom inte fick se föräldrarna.Eller så fick dom bara se mamman. Minns inte helt, det är ju flera månader sedan jag frågade :P



Tack för ditt svar. Jag kunde inte fått ett bättre svar.



Nu kanske jag kan fråga dig en grej !?

Prins skäller på all, jag blir tokig.

När vi köpte honom så frågade jag om han skällde, vilket han inte gjorde sa hon.

Men det var ju inte sant.



Minsta ljud han hör, saker som rör sig . . hundar som skäller, även på Tvn.

Skäller på cyklister, ja . . allt

Det har blivit bättre, då vi säger till han direkt.

Men finns de ngt bättre knep än o ta tag i han o säga nej ?



Åter, tack för ditt svar.

Kramar till dig.

2010-11-18 @ 08:37:14
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0