Saknar honom så...



Älskade lilla Gucci.. min prins.. Saknar honom så mycket.. Är verkligen halv utan honom..

Igår kom jag upp till Halmstad igen.. Hade Fido med mig upp.. en kompis hund, ska passa honom en vecka så mamma & pappa var snälla och tog hand om Gucci så jag skulle slippa ha 3hundar. Men gud vad det är tomt utan honom.. Min fina prins!

Dagen på jobb var grymt jobbig.. brukar inte klaga på att ha att göra men idag var vi grymt underbemannade och sjuuuukt mycket folk, inte kul att jobba då.. Hoppas det blir bättre imorgon.

Alex har åkt till Machester idag med Oliver.. Hoppas det får kul!

Imorgon blir det jobb och sedan "Golden Go" - årets glammigaste upvisning! En kvälls utställning då handlers klär upp sig i klänning, kjol och hundarna spayas med glitter. Inte de vanliga utställningsreglerna utan man går in två och två och domaren väljer en vinnare och sedan går man vidare eller slås ut. Kommer bli kul!

Nu ska jag gå och mysa med Fido och Louis!


Trevlig Helg på Er alla!




Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud så roligt det låter.. Nästan sugen på att åka och titta, men antar att det är långt ifrån Halmstad?



Kram

2010-10-29 @ 23:32:43
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hej igen!

Hade jätte gärna följt med ikväll, men nu jobbar mamma så har hundarna PLUS att min bror/ pappa har smittat mig så jag e SJUK nu också.. :(



Lycka till!

2010-10-30 @ 10:11:33
URL: http://ronjafalk.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hade jätte gärna följt med, men har båda hundarna för mamma jobbar kväll.. När börjar de ikväll?

2010-10-30 @ 10:44:58
URL: http://ronjafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0