Vackra underbara hund !




Jag äger honom.. han är MIN.. Snyggaste hunden EVER!!!

Underbara älskade Lulle !!!



Visste ni förresten att han heter Louis efter det franska märket Louis Vuitton. Därför ska man uttala hans namn som de franska alltså "Loui" och INTE "Louise" som vissa gör.. Herregud ni tror väl inte på allvar att man döper en han hund till Louise..

Så tack för mig för idag.. Förresten så har jag idag beslutat mig för att vara så jävla snäll i min blogg... Från och med nu kommer ni få läsa lite mer av den riktiga Natalie...




Kommentarer
Postat av: Lisa

YOU GO GIRL!

2010-10-06 @ 13:54:43
Postat av: Bina

Det är en mycket fin vovve du har =) Grattis !!!

Har Gucci vunnit ngt ?



Fler tävlingar i år eller ?

Nu har jag lagt upp bilder på jackan jag sydde, inte så bra kort. Men Prins har myror i brallan, haha.



Kram

2010-10-06 @ 20:47:55
URL: http://binalakritz.blogspot.com/
Postat av: Jane

Liiiiike!!! =))

2010-10-07 @ 00:04:25
URL: http://www.freewebs.com/janemicke
Postat av: Anna

He takes it all! @~~}~

2010-10-07 @ 08:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0