♥ LOUIS 2 år ♥




Igår fyllde min prins hela 2år - kan inte fatta att det var så längesedan som han var bäbis, tiden går alldeles för snabbt. 

Jag jobbade till 15 och sedan kom jag hem till mina pojkar, Louis fick ett fint nytt "hus" och en gosig filt. Vi gick promenad och började sedan laga mat..

Alex föräldrar kom hit på middag i all sin enkelhet och då fick Louis lite mer paket och självklart bestod hans middag av favorit maten leverpastej och kyckling!

Nu blir det snart träning och sedan jobb ikväll.



Hoppas ni får en härlig söndag! 

 



Fin tårta till fin hund =)



Mmmm... paketen luktar gott!



Öppna snabbare mamma!!!



Mmm.. mer gott gott!



Idag är vi trötta & myser gott i nya huset!




Kommentarer
Postat av: Sabina

oj oj så fint.

han trivs.

tårtan sg ju supergod ut =)



ha de bra.

2010-09-05 @ 14:15:29
URL: http://Binalakritz.blogspot.com
Postat av: Sabina

VI hade en underbar dag i fina Ystad.

Hade gärna bott där.



Vi ska inte ställa ut el avla. Bara ville ha en sällskapshund.

Vi ska få båda kastrerade. Hoppas de inte blir svårt om man tar båda på samma gång !?



Han kommer från en kennelklubb i Trelleborg, pjoddarna hette dom.

2010-09-05 @ 21:43:09
URL: http://Binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0