Vilken härlig dag!



Vilken dag!

Jag, Eva och hundarna åkte ut till Tylösand där vi gick en lång promenad! Sedan har jag fixat lite här hemma och varit och handlat lite snacks inför kvällen.. Eller ja morötter, gurka och dipa blir det.. Ingen onyttigt här inte! Förutom vinet då.. Fast någon gång måste man få synda lite..

Ikväll kommer det hit ett gäng tjejer.. Blir en massa skit snack och skratt innan utgång på stan. Alex är i Sthlm så det blir enbart tjejer ikväll. Kommer bli super kul! Taggad som satan! Nu blir det lite film inna jag ska börja göra mig iordning inför kvällen!


Hoppas Ni också får en toppen kväll - Det tänker jag ha!










Att ta rörelse bilder på Louis är ju aldrig några problem.. Dock att ta stillbilder! Därför ser de flesta bilder ut som denna ovan.. Herregud vad vi jobbade för att få en bild med alla tre hundarna tillsammans.. Många skratt blev det! Inte lätt att sitta still när man har myror i brallan! Lilla Lulle! Min lilla damp hund!

Löve him sooo mutch!!!!


Kommentarer
Postat av: Bina

Nä jag har inte iphone, ville inte ha de.

Tycker alla har den, haha =)

Jag har nya Sony Ericsson Arc.



Jag använder sådan elvisp, fast jag har degkrokar. Hehe . . .

Går perfekt o använda när man knådar degen.

Knåda utan de orkar jag inte heller, haha då går jag hellre och köper färdiga.



Hur hade du de igår ?

Kramar

2011-04-10 @ 10:29:45
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0