"Alla borde ha haft en barnflicka som du Natalie"



Jag och Beauty började dagen med en PW. Körde intervall träning idag. Varvar joggning med att gå -  Härlig start på dagen!

Efter dusch åkte jag ner till Falsterbo och hämtade upp Smilla. Jag, Smilla och hennes kompis Selma åkte till västra hamnen för att fika. Jag åt kycklingsallad och drack latte, tjejerna åt muffins och drack cola.

Sedan åkte vi och hälsade på Smillas nya häst som precis kommit hit från England. En jätte söt B ponny som heter Blue. Smilla är så klart jätte glad! Tänk att få en egen häst när man fyller 9år! =)

Nu har Nina precis åkt hem. Hon kom ner ikväll och vi gick en långpromenad. Super härlig kväll!

Imorgon åker vi tillbaka till Halmstad för jobb en vecka till innan semestern.
Behöver jag säga att jag längtar!


Smilla & lilla Nira


Smillas kompis Selma - super härlig tjej!


Ahhhh!!! Den rymmer! Fånga den Smilla!!!! ;-)


Smilla och hennes nya häst


I bilen på väg hem sa Smilla & Selma att de haft den bästa dagen på länge!
Alla borde haft en barnflicka som du! Härliga barn! Tänk att jag passade Smilla i så många år. Inte konstigt att hon känns som min syster och att man saknar henne!
 




Kommentarer
Postat av: Gabby

Åhhh nä vilken härlig bild! Söta lilla Smilla med sin fina ponny, kärlek Har hon den i fbo?

2011-08-22 @ 10:59:29
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0