Vilken Dag! =)




Herregud vilken dag! Så underbart!

Det var såååå stort och jag har ingen aning om jag gått igenom alla försäljnings stånd eller ej.. Det går liksom inte så bra att hitta.. Ha ha..

Måste dock säga att Europa måste ha grymma hundar! För de Engelska var inte super snygga i mitt tycke! I Engelsk Springer Spaniel ringer (som vi satt vi en del idag) vann en Dansk och en Svensk hund blev BIM. KUL!

En sak som är jätte coolt är att alla hundar sitter i så kallade "Dog Benches", så man kan gå runt och kolla på alla hundar. Där har de över satt upp bilder på sina hundar och "Lycka Till" kort de fått av vänner! Super sött!
Det finns även "Crooming Area" och "Exrcse Area" - det borde finnas på alla utställnigar!

Har shoppat en hel det! Både till mig och pokarna. Men mes till pojkarna.. De kommer bli snyggast i stan! Fast ja.. det är de ju redan! Tsssss.....

Imorgon blir det London och kläd shopping! Nina påstår att jag har svart bälte i det! Ha ha.. I like!
Nu ska vi nanna!



Det vore en dröm att få tävla på Crufts med egen hund!

Vi får väl se vad framtiden ger! =)



 

 


Kommentarer
Postat av: ronja

Är det inte som en vanlig utställning?? Som man bara kan anmäla till?? Eller måste hunden ha nåt spc pris för att kunna ställa där?? Kram

2011-03-10 @ 23:20:38
URL: http://ronjafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0